Don't call it a dream, call it a plan

by - 7.42

DSC_0504



Moikka!

Olet jotenkin sitten löytänyt tiesi blogiini! Täällä puolella ruutua kirjoittelee 16-vuotias tyttö Vihdistä ja tuleva vaihto-oppilas. Tämä postaus lienee olevan jonkinlainen aloitus jotta saatte vähän tietää musta ja mitä tuleman pitää ja samalla tämä saa myös olla mun vaihtaritaipaleen yksi etappi.

Mun nimi on siis Juliana ja asustelen tällä hetkellä Vihdissä, Suomessa mutta parin kuukauden päästä suuntana on Culpeper, joka sijaitsee Virginian pohjoisosassa. Oon lähdössä siis 10 kuukaudeksi pois kotoa opiskelemaan amerikkalaiseen high schooliin. Järjestönä mulla toimii Rotary, klubina Kirkkonummen klubi!

DSC_0546

Kaikki lähti parisen vuotta sitten kun olin ensimmäistä kertaa yksin ulkomailla. Joku siinä kiehtoi ja vaikka vuosia olin inttänyt että ikinä minä en vaihtoon lähtisi, jokin sai sitten mun mielen kääntymään ja tässä ollaan! Vaihtariblogin kirjoittaminen kuulosti aivan mahtavalta tavalta ikuistaa kaiken mitä nyt matkalla tapahtuukaan ja olenkin aina lukenut ahkerasti muitten vaihtareitten blogeja. Tässä yksi lemppareistani. <3

Amerikkaan päädyin pitkän hakemisprosessin tuloksena, josta kerronkin sitten erillisessä postauksessa. Jos sua kiinnostaa vuoteni ulkomailla niin klikkaappa sivupalkissa olevaa osiota ja liity lukijaksi! Mut löytää myös instagramin puolelta käyttäjillä @julianagretaa ja @jullejenkeissä !



You May Also Like

0 kommenttia